HIKO Jackpot Redwood PFD
Jackpot Redwood je schválený ICF pro závody v roce 2022 a dále.
+ V přední části má vesta pěnu o síle 20 mm, což je minimum, které ICF povoluje.
+ Oproti originální verzi má Redwood delší ramena aby pěnový díl mohl klesnout co nejblíže k palubě lodi.
Zároveň tím zamezíme omezení pohybu při záklonu, který u originální verze způsobobal spoj mezi vestou
a předním polštářem.
+ Originální verze měla nosnost stupňovanou podle velikosti - větší velikost, více pěny. Nyní mají všechny
velikost pěnu zredukovanou na mimimum, které ICF povoluje. Rozdíl je znát hlavně u velikostí L/XL a XXL,
které mají pěnu zredukovanou na objem S/M...
...a odtud název Redwood. Oproti originálu je nová vesta tenčí v profilu a delší v torzu.
+ Část nosnosti a objemu je umístěna v externím pěnovém polštáři.
+ Externí polštář se zasouvá do kapsy na špricdece.
+ Po nasazení špricdeky polštář přesně zapadne a zůstává pod úrovní límce v přední části.
+ Polštář je nedílnou součástí vesty, jsou pevně spojeny pružným neoprenovým pásem.
+ Při záklonu závodníka polštář pevně sedí v kapse špricdeky, neoprenový pás i v maximálním napružení
drží vestu na svém místě.
+ Přední a zadní panel vesty je extrémně tenký, což umožní přilnutí vesty k tělu.
+ Ztenčená a snížená pěna v předním dílu minimalizuje vzdálenost mezi tělem závodníka a tyčí při průjezdech
slalomových bran.
+ Vesta má vnitřní systém vysokopevnostních popruhů.
+ Neoprenová ramena s pevným dorazem.
+ Tři boční stahovací popruhy, prostřední z nich je elastický.
celý popis
Soňa Kokešová
733 129 626
Jackpot Redwood je schválený ICF pro závody v roce 2022 a dále.
+ V přední části má vesta pěnu o síle 20 mm, což je minimum, které ICF povoluje.
+ Oproti originální verzi má Redwood delší ramena aby pěnový díl mohl klesnout co nejblíže k palubě lodi.
Zároveň tím zamezíme omezení pohybu při záklonu, který u originální verze způsobobal spoj mezi vestou
a předním polštářem.
+ Originální verze měla nosnost stupňovanou podle velikosti - větší velikost, více pěny. Nyní mají všechny
velikost pěnu zredukovanou na mimimum, které ICF povoluje. Rozdíl je znát hlavně u velikostí L/XL a XXL,
které mají pěnu zredukovanou na objem S/M...
...a odtud název Redwood. Oproti originálu je nová vesta tenčí v profilu a delší v torzu.
+ Část nosnosti a objemu je umístěna v externím pěnovém polštáři.
+ Externí polštář se zasouvá do kapsy na špricdece.
+ Po nasazení špricdeky polštář přesně zapadne a zůstává pod úrovní límce v přední části.
+ Polštář je nedílnou součástí vesty, jsou pevně spojeny pružným neoprenovým pásem.
+ Při záklonu závodníka polštář pevně sedí v kapse špricdeky, neoprenový pás i v maximálním napružení
drží vestu na svém místě.
+ Přední a zadní panel vesty je extrémně tenký, což umožní přilnutí vesty k tělu.
+ Ztenčená a snížená pěna v předním dílu minimalizuje vzdálenost mezi tělem závodníka a tyčí při průjezdech
slalomových bran.
+ Vesta má vnitřní systém vysokopevnostních popruhů.
+ Neoprenová ramena s pevným dorazem.
+ Tři boční stahovací popruhy, prostřední z nich je elastický.
Hiko
Česká výroba, český vývoj a český design si úspěšně nachází cestu k vám, našim zákazníkům. Také díky tomu se naše firma stala jedním z nejznámějších světových výrobců ve svém oboru. Při vývoji všech výrobků čerpáme ze zkušeností jak vlastních, tak i našeho HIKO test týmu, složeného ze špičkových jezdců různých vodáckých disciplín. Sledujeme nejnovější trendy jak v oblasti nových materiálů, tak nových technologií. Od samého počátku se řídíme filozofií, že jen to nejlepší je dost dobré. Na chodu firmy se v současnosti podílí přes 60 zaměstnanců.
Záruka | 2 roky |
Barva | černá |
Materiál | COREX, Oxford 210D, NTX2 |
Značka | Hiko |